En tripp på stan


Petter, Fii, Amanda och Nicole gör sitt yttersta till att se söta ut utanför BikBok. Lyckas dom? Svar: ja!!


Fast denna bilden är då mycket finare, enligt min mening.

Idag fick jag en sådan impuls till att köpa en ny klänning, samtidigt som jag behöver en ny bikiniöverdel. Har nämligen tappat bort min andra, som har hängt med i några år. Jag lyckades finna precis vad jag sökte. Jag lägger upp bilder på mina fynd imorgon. Vem vet, detta kanske blir en modeblogg haha?

Är för övrigt nyss hemkommen från en trevlig stund på stranden, med folket på bilderna. Har haft så otroligt kul! Vi tog ett kvällsdopp. Wii!

Kommentarer
Postat av: fii

det var väldans mysigt tycker fii! <3

2010-07-25 @ 21:10:01
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0