Vill du ha en gubbe?


Här ser ni en liten mupp som heter Cassandra. Hon är fullt upptagen med att plocka jordgubbar.



Min kära kompis Amanda!



Denna jordgubbe var riktigt mumsig.


 
"Ta en bild på min outfit" sa hon.



Vår fångst! En och en halvtimme senare hade vi 11 kilo jordgubbar som skulle konkas hem på moppen.

Behöver jag ens säga att jag är otroligt trött på jordgubbar nu? Igår så startade vi vår nya tradition, nämligen att plocka jordgubbar! Det var otroligt roligt och vi tjuvåt mycket gubbar hehe. Sedan måste jag bara påpeka att vi var de snyggaste jordgubbsplockarna på plats. Vi hade inte mycket till konkurrens heller, men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0