"Frågan är inte om man kan spela, det är om man kan kötta!?!"

Hemma från kalla kyliga stallet.

Det är så mysigt att värma sig mot hästen, men dock så blir hästen irriterad och vill behålla värmen för sig själv. Vilken egoist, inte sant? haha. Ego-Speedy ska jag döpa om honom till. Hans förra smeknamn var Fabror Spydig.

Måste berätta om min något knasiga mamma.

Hon och hennes väninna är två pudeltokiga damer som brukas träffas då och då på en så kallad "pudelträff".


• Från början så åkte dom till något mysigt ställe och lät vovvarna leka och busa.

• Sedan gick det över till att pudelträffarna gick ut på att låta hundarna busa, för att sedan låta dom vila i bilen medan dom stack till ett fik och åt godsaker.

• Sedan har det bara gått ut på att åka till Regnbågen (ett fik) och låta hundarna vara i bilen....

....frams till idag. Idag mina kära vänner, går dessa "Pudelträffar" ut på att lämna hundarna hemma för att sticka till närmsta fik och käka.




Kommentarer
Postat av: thea

Hahaha, time changes!



Sv: Nej bajsparasiter är fan inget att ha kan jag meddela dig!

2010-11-29 @ 21:19:44
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha! Men ändå, vilken bra ursäkt till att få träffas och ta en fika ;)

2010-11-30 @ 07:42:28
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha så söt!



Svar: Tack så hjärtligt :)

2010-12-01 @ 22:46:29
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0