"You don't know we. You owe me nothing"

Idag så började dagen med att jag kom försent till skolan. "Gnäll gnäll gnäll" var allt läraren hade att säga. JAA jag vet att man inte ska komma försent, men jag har en förbannelse över mig så att jag alltid kommer försent. Vart jag än ska.


Camilla i stallet *host* ringde och bad mig ta hand om deras polle nyss. Så då har jag två tjockisar att mocka åt. hehe. Tänkte rida Speedy, men få se på vilket humör gullgamlingen är på. Hans smeknamn är ändå Farbror Spydig. Haha.


En sliten Cassandra poosar framför webbkameran.




Det påminner mig om att jag måste börja träna.. hehe.

Nu måste jag åka ut till stallet i denna kyla. Ska försöka att inte frysa fast och ber er att göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0