Taggar simning

Hej allihopa (mina två läsare inklusive mig själv, hehe)!


Nu kanske ni undrar varför jag inte har uppdaterat min blogg på ett bra tag, samt att jag inte har varit särskilt aktiv när jag väl har tagit mig tid till bloggen. Mitt svar är att jag bara ville lägga upp mina fotobilder här och inte vara särskilt personlig. Tyvärr så går den planen inte så bra då kameran har fått stå och damma i en hylla ett bra tag nu.


Det senaste som har hänt i mitt liv är att jag har blivit lite utav ett hälsofreak, tränar varje dag och äter massa nyttigheter. Det som är störst utmaning är att jag börjat med mitt hälsosammare liv nu under jultider = har inte så mycket stöd från vänner och familj. Lite komiskt är det att jag har fått jobb på Max och säljer snabbmat samtidigt som jag själv inte äter snabbmat längre.


Mina kompisar kollar snett på mig när jag beställer en påse med minimorötter, medan dom tar två cheseburgare med pommes och milkshake. Dock så får man en helt annan syn på denna sortens mat när man inspekterar och reflekterar det alla människor idag stoppar i sig.


Idag kom till exempel en gubbe fram till mig i kassan som skulle beställa en trippelchese burgare med pommes och läsk. När jag frågade om han ville ha en dipp till menyn svarade han något i stil med "åååh nej, sånt är inte bra för figuren" och så klappar han lite på sin ölmage. Lixom.. Vad gör dippen för skillnad egentligen? Haha.



En bild på mig från häromdagen innan jag skulle till ett fotojobb.


Nu ska jag klä på mig min svarta bikini och dra mig till bassängen. Som tur va är det bara fem minuters promenad dit. Måste dra nu, chao!

Kommentarer
Postat av: Tilia

Du verkar vara en tjej med stil skulle du vilja hjälpa mig att bestämma mig för vilken piercing jag ska skaffa? Skulle vara suuper snällt!



Kram

Tilia

2012-04-16 @ 17:04:40
URL: http://othereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0