*dunder och åska* "AJJ!"


Godmorgon


Hoppas ni har fått sova mycket bättre än vad jag har kunnat göra inatt. Jag bestämde mig för att lägga mig tidigt (läs: Mina kompisar har övergivit mig och jag var uttråkad) och vända på dygnet, så att jag orkar gå upp på mornarna nu när skolan snart börjar. Hehe våran skola börjar sisådär en vecka efter alla andra.

Det är gött.


Tillbaka till ämnet. Hunden lät mig inte sova inatt tack vare alla läskiga blixtrar, dundrar och muller. Först väckte han mig genom att ge mig en lavett rakt på fejset och sedan höll han mig vaken av att darra näst intill ihjäl sig. Fast jag kan inte vara sur på denna fina varelse. Jag tyckte väldigt synd om honom så gosade honom till sömns innan jag fick fortsätta försöka få min resterande skönhetsömn.



Här har vi den modiga vovven. Han ser ut som en dammig prydnadshund i det direkta solljuset.



Är han inte för söt?


Är era hundar också rädda för åska och smällar?


// Fånga ögonblicket - Carpe Punctum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0