Räcker det verkligen till?





Ville bjuda på lite roligare bilder av det jag köpt, men hann inte fota särskilt "speciella bilder"..



•  Aussi balsam och hårinpackning (schampo hade jag kvar sedan innan)

•  Rakhyvel

•  Två block till skolan


Lite hann jag allt att köpa på en halvtimma haha. Stod och velade länge om vilket block jag skulle köpa - det fick bli en snygg svartvit från Marimekko. Detta kommer bli toppen!


Nu ska jag kila ut i blåsten och ta hand om hästen min. Kan ju släpa med kameran för en gångs skull! Men måste skynda mig lite så att jag och Amanda kan påbörja vårat Vampire Diaries maraton. Säsong 2 börjar snart så det är dags att förbereda sig.


Ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet du? Det gör mig jätteglad att höra, höjer mitt självförtroende att höra. Vilken bra cirkel. :-)



Tror http://kroppsbild.wordpress.com/ har gjort lite faktiskt, skönt att se andra som är nöjda med sina kroppar. Kika in där vet ja=)

2010-08-24 @ 23:16:43
URL: http://metalizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0