What's new

Igår var en riktigt jobbig dag. Inte för att jag gjorde något ansträngande, men jag tog mig tid att tänka igenom allt som har hänt på sistonde. Jag har verkligen växt på den senaste tiden och börjar nästan veta vart jag har mig själv. Jag vill inte skriva för personliga saker här på bloggen, det har jag min klotterbok till.. den boken ingen kommer få läsa och den enda jag kan lite på att den inte kommer berätta vidare någonting. För att lita på någon annan än mig själv har jag gång på gång fått bevisat för mig att vara omöjligt.

Det här med att blogga går verkligen i vågor.. just nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite och dela med mig av min vardag. Ha en dålig dag allihopa. pöös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0