Piggelin smoothie




Erkänn att jag egentligen inte behöver skriva så mycket mer än att kolla på bilden.. mums blev det. Kom nyss hem från jobbet och svettades av att det var så varmt ute. Innan det börjar snöa igen så ska jag allt njuta av en smoothie i solen tänkte jag och skrattade lite på mig själv på ett fult vis. Hade ni varit där brevid mig när jag fulade mig så hade ni förstått hur rolig jag var.


Nåja, hittade varken grädde, vaniljglass eller mjölk att göra någon smoothie av. Fick bli lite olika bär, en banan och som grädde på moset en piggelinglass också. Mycket gott, ni bör pröva!





Kommentarer
Postat av: jennsans värld

Ser jättegott ut!



www.jhshop.se - Smycken & Accessoarer för den modemedvetna!

2012-04-29 @ 19:28:17
URL: http://jennsansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0